Friday, February 19, 2010


sorry atas ape yg telah saya lakukan.
yes, manusia selalu je buat orang sakit hati kan.
saya tak bermaksud nak buat macam tu, mgkin sifat penting kan diri sendiri dan ego melebihi ketinggian diri yg membuat kan saya tergamak untuk melakukan semua nie.
persoalan ;
kenapa sekarang baru u nak buat semua nie?
jawapan saya adalah ;
bukan sekarang tapi dari dulu lagi bende nie da berlaku.
tetapi antara sedar atau tidak je.
mungkin sekarang lebih menampakkan saya begitu kerana baru sekarang saya merasa kan kehilangan awak. yes, sakit untuk awak semua ni dan ini berlaku adalah atas kesilapan saya sendiri. yes, saya akui!

Take time to realize
That your warmth is crashing down on in
Take time to realize
That I am on your side
Didn't I, didn't I tell you

But I can't spell it out for you
No it's never gonna be that simple
No I can't spell it out for you

If you just realize, what I just realized
Then we'd be perfect for each other
And we'd never find another
Just realize what I just realized,
We'd never have to wonder
If we missed out on each other now

Take time to realize
Oh oh I'm on your side
Didn't I tell you
Take time to realize
This all could pass you by
Didn't I tell you

But I can't spell it out ofr you
No it's never gonna be that simple
No I can't spell it out for you

If you just realize, what I just realized
Then we'd be perfect for each other
And we'd never find another
Just realize what I just realized,
We'd never have to wonder
If we missed out on each other but...

It's not the same, no it's never the same
If you don't feel it too
If you meet me half way
If you would meet me half way
It could be the same for you

If you just realize, what I just realized
Then we'd be perfect for each other
And we'd never find another
Just realize what I just realized,
We'd never have to wonder
If you just realize, what I just realized...
If you just realize, what I just realized...
Missed out on each other now,
We missed out on each other now

cuma saya menharapkan yg kita boleh masih macam dulu,
saya tau tak mungkin macam semase kita berpacaran, tetapi kawan, hang out, lepaking and contact each other. can i?
saya cuba untuk melupakan kasih dan cinta kita dulu yg tak mungkin akan kembali lagi seperti dulu kala dan untuk itu saya amat memerlukan jasa baik awak untuk bantu saya dalam melupakan awak. yea, sekarang saya nampak kegembiraan yg terpangpang di wajah awak.
kehidupan awak sekarang lebih menyeronokan. semoga kebahagian yg dapat awak kecapi!

Pernah ada rasa cinta
Antara kita kini tinggal kenangan
Inginku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu.. oh
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih…

Jauh kau pergi meninggalkan diriku
disini aku merindukan dirimu
kini kucoba mencari penggantimu
namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih

Pernah ada rasa cinta
Antara kita kini tinggal kenangan
Inginku lupakan semua tentang dirimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh bintangku


Jauh kau pergi meninggalkan diriku
Di sini aku merindukan dirimu.. oh
Kini ku coba mencari penggantimu
Namun tak lagi kan seperti dirimu
Oh kekasih

Pernah ada rasa cinta
Antara kita kini tinggal kenangan



selagi lagi saya pohon maaf atas ape yg telah berlaku,
tiada lagi kasih dan sayang apetah lagi cinta.
terima kasih atas segala nya. :)

No comments:

Post a Comment